Obchodné podmienky
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.prosperk.sk. Prevádzkovateľom obchodu je Aneta Brachová so sídlom na adrese U Vápenky 1291/2, 15300 Radotín, IČO: 87091186. Internetový obchod je zapísaný v registri živnostenského úradu magistrátu mesta Praha pod č.j. ŽO/19025/2008/ZOL. Tieto podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (ďalej len „prevádzkovateľ“) a kupujúceho, ktorý vystupuje vo vzťahu k predávajúcemu ako spotrebiteľ (ďalej len „spotrebiteľ“). Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy upravené týmito obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.), všetko v znení neskorších predpisov. Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Českej republiky.
2. POSTUP NÁKUPU
Po výbere tovaru na našich stránkach ho vložte do košíka, vyplňte všetky povinné údaje a do poznámky uveďte špecifikácie k vybranému tovaru. Po odoslaní objednávky považujeme objednávku za záväznú. Objednávku môžete stornovať najneskôr do 2 hodín. Odoslaním objednávky potvrdzujete, že súhlasíte s týmito obchodnými podmienkami. Každú objednávku potvrdíme e-mailom na vami uvedenú adresu. Doručením tohto e-mailu vzniká kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim.
3. SPÔSOB PLATBY ZA TOVAR
V súčasnosti prijímame nasledujúce spôsoby platby za tovar:
- Platba vopred bankovým prevodom IBAN pre Slovensko: CZ0662106701002204265456 alebo číslo účtu pre Česko: 670100-2204265456/6210. Tovar odošleme po pripísaní platby na náš účet. Objednávky, ktoré nebudú uhradené do 14 dní, budú automaticky zrušené. V takom prípade je potrebné vytvoriť novú objednávku.
- Platba na dobierku prostredníctvom spoločností GLS alebo Packeta (Zásielkovňa).
- Osobné prevzatie na adrese: Věštínská 8, 15300, Praha 16 - Radotín alebo Francouzská 11, 12000, Praha 2. Náklady spojené s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzavretí kúpnej zmluvy (napr. náklady na internetové pripojenie, telefónne hovory) si hradí kupujúci sám.
4. SPÔSOBY DODANIA
Tovar zasielame na územie Slovenskej republiky prostredníctvom kuriérskej služby GLS alebo Packety (Zásielkovne). Odoslanie tovaru je zvyčajne do druhého pracovného dňa od odoslania, s výnimkou nepredvídaných okolností na strane prepravcu, ako napríklad dopravná nehoda, nepriaznivé počasie alebo preťaženie siete počas sviatkov.
5. CENY POŠTOVNÉHO A BALNÉHO:
Za doručenie tovaru účtujeme nasledujúce poplatky:
- GLS: 3,49 EUR (79 Kč)
- Packeta: 3,49 EUR (79Kč) - dobierka +1,99 EUR (50 Kč)
6. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY PREDAJCOM
Zrušenie objednávky alebo jej časti je možné len vo výnimočných prípadoch:
- Tovar je vypredaný a nie je možné ho znovu objednať, pretože dodávateľ ho nemá dlhodobo k dispozícii.
- Nebola vykonaná platba za tovar. V oboch prípadoch sa predávajúci skontaktuje so zákazníkom a dohodne s ním ďalší postup, aby bola zabezpečená maximálna spokojnosť zákazníka.
7. CENA TOVARU
Ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia v deň objednania. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť ceny v prípade zmeny kurzu, výraznej inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok výrobcov a iných dodávateľov tovaru.
8. DODACIE LEHOTY
Tovar skladom zvyčajne odosielame do 1 až 2 dní. Ak je požadovaný tovar dlhodobo nedostupný, bezodkladne informujeme zákazníka, aby nemusel zbytočne dlho čakať na objednávku. V takom prípade postupujeme podľa pokynov zákazníka po vzájomnej dohode. Vždy sa snažíme vyjsť zákazníkom maximálne v ústrety. Ak už nie je možné objednať tovar u dodávateľa, budeme vás informovať.
9. PREVZATIE OBJEDNÁVKY
Pri doručení tovaru je kupujúci povinný bezodkladne skontrolovať obsah zásielky. Ak je tovar poškodený, je potrebné nás bezodkladne na túto skutočnosť upozorniť. Je dôležité uschovať zásielku v pôvodnom stave vrátane obalov a výplní.
10. ZÁRUKA, VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIA
Záruka na tovar predávaný prostredníctvom e-shopu sa riadi platnou legislatívou.Pre reklamáciu, vrátenie alebo výmenu tovaru môžete využiť naše predvyplnené formuláre na tomto odkaze. Reklamačný tovar môžete zaslať na adresu sídla spoločnosti uvedenú v kontaktoch. Vítané je zabalenie v pôvodnom obale, nie je to však podmienkou. Ak bude reklamácia uznaná za oprávnenú, môžete si zvoliť výmenu tovaru za nový alebo vrátenie kúpnej ceny. Náklady na vrátenie kúpnej ceny neobsahujú poštovné. Reklamácie zasielajte na fakturačnú adresu spolu s dokladom o kúpe a dôvodom reklamácie. Na dobierku nebudú reklamácie prijímané. Reklamácie vybavujeme v zákonnej lehote 30 dní. Ak je to technicky možné, snažíme sa reklamácie vybaviť čo najrýchlejšie. Máte právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia. Tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoškodený a nesmie niesť známky používania. Náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník. Po doručení tovaru vám vrátime kúpnu cenu na váš účet do 14 dní. Na vaše požiadanie vám vymeníme tovar za iný. Táto služba je bezplatná.
Mimosúdne riešenie sporov
V prípade sporov vyplývajúcich zo zmluvy, ktoré sa nepodarí vyriešiť dohodou, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov z diaľkovej zmluvy alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho je Slovenská obchodná inšpekcia.
Podrobné informácie o alternatívnom riešení sporov sú dostupné na webovej stránke:
https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi
11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Prevádzkovateľ e-shopu ako správca osobných údajov týmto informuje zákazníkov o tom, že osobné údaje, ktoré nám poskytnete pri objednávke, budú spracované za účelom uzavretia a plnenia kúpnej zmluvy a vybavovania prípadných reklamácií. Právnym základom pre spracovanie vašich osobných údajov je plnenie kúpnej zmluvy a súčasne plnenie zákonných povinností. Vaše osobné údaje budeme spracovávať po dobu potrebnú na plnenie zmluvných povinností a uchovávať ich v súlade s platnými právnymi predpismi. Máte právo požadovať prístup k vašim osobným údajom, ich opravu alebo výmaz, alebo obmedzenie ich spracovania. Môžete tiež namietať proti spracovaniu vašich údajov.
11. BEZPEČNOSŤ A OCHRANA ÚDAJOV
Prevádzkovateľ e-shopu ako správca osobných údajov (ďalej len „Správca“) týmto v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných
- Účel spracúvania: Osobné údaje, ktoré nám poskytnete pri objednávke, budeme spracúvať na účel uzavretia a plnenia kúpnej zmluvy, vrátane vybavovania prípadných reklamácií. Právnym základom pre spracúvanie vašich údajov je plnenie zmluvy a súlad s platnými právnymi predpismi.
- Dôvod poskytnutia údajov: Poskytnutie vašich osobných údajov je nevyhnutné na uzavretie a plnenie kúpnej zmluvy. Bez týchto údajov nie je možné vašu objednávku vybaviť.
- Doba uchovávania: Vaše osobné údaje budeme uchovávať po dobu nevyhnutnú na plnenie zákonných povinností, najmenej však 5 rokov podľa zákona o účtovníctve alebo 10 rokov podľa zákona o DPH.
- Automatizované rozhodovanie: Pri spracúvaní vašich údajov nepoužívame žiadne automatizované rozhodovanie ani profilovanie.
- Príjemcovia údajov: Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté prepravnej spoločnosti, ktorú si zvolíte, a našim zmluvným partnerom (napr. účtovníkovi, právnikovi) na zabezpečenie našich zákonných povinností. Vaše údaje nebudú poskytnuté tretím stranám.
- Vaše práva: Máte právo:
- Požiadať o prístup k vašim osobným údajom.
- Požiadať o opravu nesprávnych údajov.
- Požiadať o výmaz vašich údajov.
- Obmedziť spracovanie vašich údajov.
- Vzniesť námietku proti spracovaniu.
- Požiadať o prenosnosť údajov.
- Podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov.
Tieto podmienky nadobúdajú